Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

ASUS се отказва от Windows в полза на Android за таблетите си?

Вместо на платформата от семейството Windows CE, както се предвиждаше първоначално, компанията ASUS е решила да заложи на ОС Android като платформа за таблета си Eee Pad EP101TC.

23 юли 2010
7829 прочитания
26 одобрения
38 неодобрения
Това съобщава в своя публикация онлайн изданието netbooknews.com, като се позовава на представители от ASUS, които са потвърдили и времето за очаквания пазарен дебют на устройството, планиран за първото тримесечие на 2011 г.


В случай, че сте пропуснали, ще припомним, че таблетът Eee Pad EP101TC беше представен през юни, по време на изложението Computex 2010, заедно с още две други устройства от този тип. Първоначално се предвиждаше въпросният таблет да работи под управлението на операционната система Windows Embedded Compact 7 - новата платформа на Microsoft за потребителска електроника и вградени (embedded) решения, носеща някои от основните характеристики на Windows 7.
Сега обаче явно плановете на ASUS се променят, макар че за момента няма информация защо компанията е решила да заложи на Android, вместо на Windows.

26 одобрения
38 неодобрения
Още от рубрика "Операционни системи"
КОМЕНТАРИ ОТ  
men
10:41, 23 юли 2010
ми така еми много компании се осетиха че джама за нищо нестава. на всяка негова версия дограмата му хлопа и все повече компании казват минаваме на по - добрата алтернатива Демек линукс за лаптопи, андроид за телефони.
1
одобрения: 1
ичко
11:43, 23 юли 2010
пълни глупости са това,накрая всички ползват windows.
2
одобрения: 0
tanas
12:35, 23 юли 2010
ичко грешиш. Времената се промениха. Пък и това не e PC. А пък ASUS - те са си направили добре сметката. За джаджа, която ще се използва основно за комуникация, четене и записки Android е идеален. Като ресурси му трябват една четвърт от тези необходими за Windows.
3
одобрения: 4
timish
12:40, 23 юли 2010
@ ичко

Можеш да бъдеш сигурен, че при мобилните устройства нещата са повече от различни
4
одобрения: 3
If a man speaks his mind in a forest, and no woman hears him, is he still wrong?
nezavisimm
13:17, 23 юли 2010
Добро решение. Плюс това устройствата ще струват много по-малко, защото Android-а е напълно безплатен. :)
5
одобрения: 3
k0eff
15:18, 23 юли 2010
Що ли не се учудих.
Всъщност учудвам се, че изобщо са предполагали да използват windows.
6
одобрения: 0
PUN
00:08, 24 юли 2010
Танасе... не си прав, че Android има нужда от четири пъти по-малко ресурси! Според мен и двете OS са еднакво лакоми. Имах HTC Hero за около месец (толкова го издържах) и мога да ти гарантирам, че върви доста бавно за телефон от висок клас. Сега имам HTC Desire и определно мога да потвърдя, че Android се чувства в свои води на 1GHz CPU. Поздрави.
7
одобрения: 0
tanas
13:55, 24 юли 2010
CPU е само един от компонентите. Естествено, че колкото повече, толкова по-добре. Но опитай да подкараш Windows 7 на CPU 500MHz с 98MB RAM. А Андроид си работи съвсем нормално с тези параметри. Освен това говорим за мобилно устройство - там консумацията на енергия е най-важния фактор.
8
одобрения: 1
PUN
22:46, 24 юли 2010
Разбира се, Android е много по-лек от Windows 7. Но едното е мобилна ОС, а другото пълнофункционална десктоп ОС - просто няма място за сравнение. Истина е, че продуктите на Microsoft винаги са били по-тромави и са заемали повече място и ресурси... нещо обаче ми подсказва, че Windows Phone 7 ще бъде по-добра и по-различна. Или поне така се надявам - ако ли не, си оставам с Android.
9
одобрения: 0
PUN
13:16, 25 юли 2010
Абе вие нищо не разбирате от операционни системи. Май трябва система да ви сложат на патката, та да се научите.
10
одобрения: -1
admin
17:58, 25 юли 2010
Всички ЛИНУКС дистрибуции представляват софтуер за БЕТА тестери, мобилни и настолни. ЛИНУКС не е завършена като структора операционна система. Това е едно Бета ядро и модули около него накичени като цигански катун. Единият катун се казва Android. С други думи мобилните версии на Линукс не са универсални OS а нещо подобно на фърмуер. Погледнете колко много телефони ползват Android 1.5.Вие как мислите, защо хората не си обновяват OS редовно. От Декември излязоха 3 различни версии на Android.
11
одобрения: -1
админ
18:01, 25 юли 2010
Всички ЛИНУКС дистрибуции представляват софтуер за БЕТА тестери. ЛИНУКС не е завършена операционна система като структора. Това е едно Бета ядро и модули около него накичени като цигански катун. Единият катун се казва Android. С други думи мобилните версии на Линукс не са универсални OS а нещо подобно на фърмуер. Погледнете колко много телефони ползват Android 1.5.Вие как мислите, защо хората не си обновяват OS редовно. От Декември излязоха 3 различни версии на Android, не казвам обновени...
12
одобрения: -1
PUN
18:48, 25 юли 2010
Ползвайте само продуктите от моята Татковина Microsoft. Стига с глупави ос !!!
13
одобрения: 1
ASUS
19:47, 25 юли 2010
Не. Благодаря.
14
одобрения: 0
Neo2SHYAlien
10:25, 26 юли 2010
@admin моето момче нямаш абослютно никаква познания по въпроса OS. Дори незнам защо позлваш тоя username не че е от занчение. Линукс ядрото си е съвсем завършена структура която се подобряа и обновява редовно ако имаше съвсем основни позанния по основи на операционните сиситеми щеше да го знаеш ама очевидно не е така. Бета версия ти е главата, всички софтуер които се вгражда в 90% от дистрибуциите е стабилна версия и е тестван преди това досатъчно време за да се нарече стабиелн. А относно твърдението ти за firmware я седни и поцъкаи контра да се успокои преди да се изкаваш неподготвен пак
15
одобрения: 2
- Би ли ми казал кой път да хвана оттук? - попита Алиса.- Зависи накъде отиваш - отвърна Котаракът.- Все едно накъде...- каза малкото момиче.- Тогава е все едно кой път ще вземеш - рече Котаракът.
PUN
22:21, 26 юли 2010
@admin
Незнам дали има някой, който може да нарече себе си "админ" и да твърди подобни глупости като теб.
Linux ти дава свободата да постигнеш целите си без да плащаш безумни пари на Майкрософт и другите кожодери за сървъри и лицензи. За радост или съжаление не всеки разбира и може да научи Linux. Малко са хората, които могат да търсят файлове от конзолата с регулярни изрази. Най-малко пък онзи смешник - vsi4ko koz дето явно е прекалил с марихуаната.
16
одобрения: 0
PUN
23:18, 26 юли 2010
Точно така - vsi4ko koz се ДРОГИРА.
17
одобрения: 0
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"ASUS се отказва от Windows в полза на Android за таблетите си?"



    

абонамент за бюлетина