Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Intel оповести актуална сводка от “войната” ни с вендинг машините

Вендинг машините стават все по-умни, успокояват ни от корпорацията Intel, която работи за бъдеше с по-интелигентни и интерактивни устройства, предлагащи пазаруване „по мярка” и повече социални характеристики с потенциал да елиминират сегашните досадни ограничения на автоматите за закуски и напитки.

11 декември 2012
11220 прочитания
6 одобрения
0 неодобрения

Вендинг машините са важни устройства в търговските центрове и офисите, като запазват своята популярности остават удобен начин за хапване и/или пийване на крак. От друга страна, отношенията ни с въпросните монетни автомати, може да бъде описана в най-добрия случай като противоречива заради неизбежните им ограничения, които нерядко провокират потребителя към употребата на нецензурни изрази или даже физическа саморазправа с безсловесните достижения на техниката. Така например, често изборът от предлагани продукти е неадекватен, машините не връщат ресто, кафето се излива в канала поради свършили чашки или поръчката остава заклещена между стъклото и диспенсера, докато парите ни са вече погълнати от черната дупка. Това показва и скорошно проучване на направено по поръчка на Intel в Европа – т.нар. Smart Vendingе изследване, базирано на данни от изследователската компания Redshift Research, събрани с онлайн допитване сред 6018 респонденти в единадесет страни от региона на ЕМЕА. Резултатите от него са доста любопитни.

man at the vending machine

Като цяло, 88% от респондентите заявяват, че намират вендинг машините за удобни и полезни. Въпреки това, много от нас смятат, че тези автомати са едновременно остарели и "фрустриращи". Сред най-дразнещите характеристики са включени: ограничени възможности за плащане (49%); машини, които не работят (48%); ограничен и непроменящ се продуктов избор (46%). Плащането в частност ни изнервя най-много. Повече от половината анкетирани (52%) се ядосват, когато автоматът приема единствено точна сума; 49% избухват, ако банкнотите или монетите им биват отказани, а 44% от анкетираните са виждали как парите им изчезват без никакъв продукт в замяна.

Всичко това води и до съответната "ответна реакция": 15% от анкетираните признават, че са удряли,разклащали или ритали вендинг машината, докато един от десет (10%) е крещял или ругал. По-спокойните 34% са се оплаквали на други хора, докато само една четвърт (26%) са били склонни да се оплачат на някой, който е отговорен.

don't kick t the vending machine


В същото време, потребителите имат много ясни виждания по отношение на това какво би подобрило техния опит с автоматите. На върха на списъка с желания застават технологични решения като сензорна технология (73%); HD екрани (59%) и по-интуитивен потребителски интерфейс– една четвърт (25%) биха желали да оперират с машината вербално, докато 17% биха желали да направят и следващата крачка като присъединят автомата в двустранен разговор. Италианците са най-запалени по идеята да се използват жестове с ръце, като 33%предпочитат да боравят с машината по този начин в сравнение със средно за Европа от едва 17%.

intel smart vending solutions

В допълнение към интерактивността ние също така искаме от нашите бъдещи вендинг машини да предложат повече по отношение на социалното общуване. Има нарастващ интерес към едно много по-лично и дори по-социално изживяване. Близо две трети от анкетираните искат отстъпки в замяна на лоялност (62%); 39% имат желание да виждат обратна информация и препоръки от страна на други клиенти, а 30% от нас биха желали да създадат свои собствени лични предпочитания на машините, които използват най-често.

И накрая, но не на последно място, потребителите искат вендинг машините на бъдещето да предлагат повече от просто храна или напитка. Над половината (55%) от анкетираните заявяват, че биха желали да видят и зареждане на телефона като услуга. Безплатен Wi-Fi достъп (54%) е също едно от разпространените предпочитания,както и възможността да се отпечатва от карти с памет (50%). Над една трета (38%) от нас биха желали да плащат безжично със своя смартфон.

Kraft Foods DIJI-TASTE vending machine

След всичко това добрата новина е, че Intel се е заела сериозно да ни осигури бъдеще с по-интелигентни и интерактивни автомати за напитки и храна – нещо, което компанията доказва редовно по технологичните изложения, включително на последното издание на Computex (видеото по-долу). Според компанията, етапът в който се намира вендинг индустрията към момента се илюстрира добре и от решения като вендинг машината Kraft Foods DIJI-TASTE. Корпорацията вече предлага и редица съвременни технологии за т.нар. Intelligent Vending сегмент, за които е отделила и специална секция в официалния си сайт

6 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Lifestyle"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Desmond
12:22, 11 декември 2012
имам чувството,че като и биеш една тупаница на тая машина ще се разпадне
1
одобрения: 0
Nothing is true! Everything is permitted!
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Intel оповести актуална сводка от “войната” ни с вендинг машините"



    

абонамент за бюлетина