Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Най-новата PhysX технология за симулация на течност впечатлява с реализъм

Новото Position Based Fluids решение от PhysX разработките осъществява зрелищен графичен рендеринг в реално време на поведението на течностите.

25 април 2013
8792 прочитания
32 одобрения
1 неодобрение

Видео ефектите в съвременните игри стават все по-зрелищни, а поведението на обектите и персонажите – все по-реалистично, Така ще продължи и занапред, ако се съди от последните разработки в областта на анимацията. И след като на бял свят излязоха доста ефектни решения за рендеринг в реално време на коси и на лицеви изражения, сега виждаме подобно решение и за течностите.

Демострация на такава симулация за поведението на течностите се е появила наскоро в сайта Physxinfo, а според наличното видео новата технология, наречена Position Based Fluids, доста напомня решението, симулиращо физиката на тъканите във PhysX SDK.

PhysX Position Based Fluids

Въпреки, че на места ефектите изглеждат леко преекспонирани, видеото определено впечатлява, а демонстрацията оставя положителни впечатления. А ако се вярва на източника, картината се рендерира в реално време с честота 30 кадъра в секунда само с една видеокарта NVIDIA GeForce GTX 580.

Всичко това е интересно, защото досега в игрите такава технология на практика не се използва, но внедряването й определени би вдигнало рейтинга на хитовите гейм заглавия. Подробности за новата технология се очакват скоро - когато алгоритъмът й бъде въведен в поредния PhysX билд за разработчици. 

32 одобрения
1 неодобрение
Още от рубрика "Игри"
КОМЕНТАРИ ОТ  
tehnodruma
13:42, 25 април 2013
И цялата видеокарта е заета да рендва 1 кв./м вода :D
1
одобрения: 0
anto6a
21:20, 26 април 2013
:D
Скоро и CF няма да ни спаси :D
2
одобрения: 0
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Най-новата PhysX технология за симулация на течност впечатлява с реализъм"



    

абонамент за бюлетина