Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Kepler графиката на NVIDIA се превъплъти в мобилния Tegra K1

NVIDIA Tegra K1 е първият мобилен процесор със 192 CUDA ядрa, които правят класния гейминг достъпен и в сегмента на портативните устройства.

06 януари 2014
9744 прочитания
12 одобрения
0 неодобрения

Обещаната през миналото лято мобилна адаптация на графичната архитектура Kepler на NVIDIA е вече факт. Тя идва в лицето на обявената днес мобилна процесорна "система в чип" (SoC) наречен Tegra K1. С този чип NVIDIA обещава да даде на мобилните устройства почти същите графични възможности, каквито осигурява и обявената неотдавна "най-бърза видеокарта на планетата" GeForce GTX 780 Ti ... е, или поне достатъчно близки до тях гейминг изживявания. Всъщност Tegra K1 ще предложи същите графични възможности като тези в Xbox One, PlayStation 4 и по-висока производителност в сравнение с игровите конзоли от предходното поколение Xbox 360, PlayStation 3.

Tegra K1

Според официалната информация, процесорът Tegra K1 поставя нови мобилни стандарти чрез поддръжка на последен клас технологии за компютърния гейминг, съвместими със свръх модерни игрални енджини като Epic Games Unreal Engine 4. Това е първият мобилен процесор, който ще използва графичния ускорител за изчислителни цели, а неговата "извънредна" ефективност осигурява по-висока производителност в сравнение с всеки друг мобилен GPU в същото ниво на мощност, твърдят от NVIDIA.

Прочетете още: NVIDIA адаптира GPU архитектурата си Kepler и за мобилни устройства

Tegra K1

Tegra K1 е предлаган в две pin-to-pin съвместими версии. Първата от тях е 32-битова quad-core, 4-Plus-1 ARM Cortex A15 CPU. Вторият модел включва собствена разработка на 64-битов двуядрен Super Core процесор. Този CPU (с кодово име "Denver") осигурява високоефективна както еднонишкова , така и многонишкова производителност. Базиран на архитектурата ARMv8, която носи на енергийно-ефективното наследство на ARM процесорната технология на 64-битовите компютри. 32-битовата версия се очаква на пазара през първата половина на 2014, докато 64-битовата версия ще излезе през втората половина на годината.

Tegra K1

Разбира се, както подчертават от NVIDIA, и двете версии на Tegra K1 осигуряват зашеметяващи графики и визуални изчислителни възможности, захранвани от NVIDIA Kepler GPU модула, събрал 192 CUDA ядра. Tegra K1 предоставя пълна поддръжка и на най-модерните графични технологии като DirectX 11, OpenGL 4.4 и теселация. Тези възможности ще позволят на разработчиците на PC и гейм конзоли да предоставят най- накрая на своите клиенти визуално богати гейм заглавия за мобилни устройства, включително такива базирани на най- модерния в света гейм енджин - Unreal Engine 4.

Tegra K1 specs

"С въвеждането на този революционен процесор, можем да вземем приложения, които работят на компютър или конзола и да ги изпълним на Tegra," коментира Тим Суини, основател на Epic Games и разработчик на Unreal Engine. "От тук нататък, мисля, че ще видим възможностите и разликите в характеристиките между игрите на мобилни устройства и тези за PC high-end игри, докато се стесни до точката, където разликата между платформите действително се размива."

А това размиване със сигурност ще е добре дошло и очаквано с нетърпение от любителите на мобилния (а и на стационарния) гейминг. Но как ще изглежда всичко това от гледна точка на потребителя? Видеото по-долу дава известна представа за графичните възможности на Tegra K1 с базирани на Unreal Engine 4 игри.

12 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Процесори"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Kepler графиката на NVIDIA се превъплъти в мобилния Tegra K1"



    

абонамент за бюлетина