Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

NVIDIA TurfEffects показва реалистична симулация на трева

Новата технология TurfEffects на NVIDIA добавя смайваща реалистичност при симулирането и рендеринга на трева. Очаква се тя да бъде достъпна за разработчиците в началото на 2015 г.

27 октомври 2014
4943 прочитания
15 одобрения
0 неодобрения

Компютърните игри със сигурност щяха да изглеждат много по-реалистично, ако можехме, както в истинския живот, да виждаме всяка тревичка по моравата и начина на взаимодействие на тревата с другите обекти. Е, тази възможност наистина може да стане реалност в игрите, при това  съвсем скоро. Това става ясно от публикувано наскоро видео в онлайн ресурса за разработчици на NVIDIA, с което компанията демонстрира своята най-нова разработка – технологията Turf Effects за симулация и рендеринг на трева.

NVIDIA TurfEffects

Ако се съди от клипчето, с помощта на Turf Effects може да се създава мащабен и пищен зелен килим, който, според уверенията на разработчиците, се състои от милиони тревички. Всяка от тези тревички хвърля реалистични сенки и в зависимост от разстоянието до зрителя, може да бъде с размери от три до няколко стотин полигона. При това има възможност за разглеждане на всяка тревичка с максимално увеличение без загуба на качеството на изображението.

Прочетете още: Maxwell графиката на NVIDIA влиза и в лаптопите

Въпросната технология за рендеринг е интегрирана и със система за физика, която позвоялва на тревата да си взаимодейства с други обекти на екрана. От NVIDIA отбелязват, че решението Turf Effects открива пред разработчиците нови възможности за усъвършенстване на игровия процес. Така например с него вървящите по тревата персонажи ще могат да оставят след себе си стъпки в тревата, което пък ще улесни геймърите при проследяване на противника, да речем.  Но вижте сами:

Според наличната информация от NVIDIA, новата технология TurfEffects трябва да стане достъпна за разработчиците в началото на 2015 г.

15 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Софтуер"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"NVIDIA TurfEffects показва реалистична симулация на трева"



    

абонамент за бюлетина