Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Ericsson: през 2015-а свързаността става част от ежедневието

Ежегодният доклад за потребителските тенденции на Ericsson ConsumerLab показва, че потребителите искат технологиите и свързаността да бъдат интегрирани във всички аспекти на ежедневието - от огледалата в банята, до тротоарите и медицинските стъкленици.

08 януари 2015
7796 прочитания
1 одобрение
4 неодобрения

В началото на 2015 г. , в четвъртото издание на годишния си доклад компанията Ericsson отново представя най-горещите потребителски тенденции за предстоящата година. Резултатите от доклада "10 горещи потребителските тенденции за 2015 г. и след това" идват от глобалната изследователска програма на Ericsson ConsumerLab, като тази година на фокус в проучването са собствениците на смартфони на възраст от 15 до 69 г. в Йоханесбург, Лондон, Мексико Сити, Ню Йорк, Москва, Сан Франциско, Сао Пауло, Шанхай, Сидни и Токио, които статистически отразяват възгледите на 85 милиона редовни интернет потребители.

Ericsson ConsumerLab - top 10 consumer trends 2015

Ето и кои са според аналитиците на компанията 10-те горещи потребителски тенденции за 2015 г. и след това, установени след анализа на резултатите от поредното глобално изследване на компанията:

Прочетете още: Ericsson: Хората искат физическият свят да прилича на интернет

  • Стрийминг бъдеще. Моделите за използване на медиите се глобализират. Зрителите се преориентират към по-лесните за използване услуги, които позволяват достъп до видео съдържание от различни платформи. 2015 г. ще бъде историческа, тъй като на седмична база повече хора ще гледат онлайн видео, отколкото телевизионни предавания.
  • Полезни домове. Потребителите показват голям интерес към сензори за дома, които ги предупреждават за проблеми с тока и водата, или когато членовете на семейството им  се връщат или излизат;

    Ericsson ConsumerLab - top 10 consumer trends 2015 - useful hoimes

  • Mind sharing. Нови начини за комуникация ще продължат да се появяват, за да ни предлагат все повече начини за връзка с приятелите и семейството си. Много от собствениците на смартфони биха искали да използват преносимо устройство, за да общуват с други хора директно, и смятат, че това ще се наложи като основна тенденция до 2020 г.
  • Смарт граждани. Идеята за интелигентни градове е интригуваща, но голяма част от тази „интелигентност“, може би, в действителност възниква като страничен ефект от промяната в ежедневното поведение на гражданите. Бидейки все по-информирани, благодарение на интернет, ние от своя страна взимаме по-добри решения. Потребителите смятат, че карти за трафика, приложения за изчисляване на консумираната енергия,  апликации за проверка на качеството на водата в реално време и др. ще бъдат основна тенденция до 2020 г.
  • Икономика на споделянето. Тъй като интернет ни дава възможност за ефективно споделяне на информация с безпрецедентна лекота, потенциалът на идеята за икономика на споделянето е огромен. Половината от всички собственици на смартфони са отворени към идеята да отдават под наем свободните си стаи, лични домакински уреди и екипировка за свободното време, тъй като е удобно и спестява пари.

    Ericsson ConsumerLab - top 10 consumer trends 2015- sharing

  • Електронен портфейл. 48% от собствениците на смартфони биха предпочели да използват телефона си, за да плащат за стоки и услуги. 80 на сто смятат, че смартфонът ще замести портфейла изцяло до 2020 г.
  • Моята информация. Въпреки че споделянето на информация е нещо положително, когато е налице полза, собствениците на смартфони не виждат смисъл от това да правят всичките си действия публични. 47% от собствениците на смартфони биха искали да могат да плащат по електронен път без автоматичен трансфер на лични данни. 56 % от собствениците на смартфони биха искали цялата интернет комуникация да бъде криптирана.
  • По-дълъг живот. Собствениците на смартфони вярват, че различни видове услуги, базирани на облака, им дават възможност да водят по-здравословен и по-дълъг живот. Приложения за джогинг, за измерване на пулса или  количествата на консумираната храна, според потребителите, помагат за удължаване на живота ни до две години при прилагане.
  • Домашни роботи. Потребителите приветстват идеята за домашни роботи, които могат да им помагат в ежедневните задължения. 64 % също вярват, че това ще бъде стандарт в домакинствата до 2020 г.
  • Децата свързват всичко. Децата ще продължат да определят търсенето на интернет, където физическият свят е свързан, както екраните на техните устройства. 46% от собствениците на смартфони казват, че децата ще очакват всички обекти да бъдат свързани, когато пораснат.

    Ericsson ConsumerLab - top 10 consumer trends 2015 - children

Ако искате да прочетете пълния доклад без изменения и съкращения, можете да го направите от предоставения от компанията PDF файл на английски език, а ако нямате време за подробности и четене, можете да прегледате и краткото видео обобщение по-долу.


1 одобрение
4 неодобрения
Още от рубрика "Пазар и анализи"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Ericsson: през 2015-а свързаността става част от ежедневието"



    

абонамент за бюлетина