Производителят на мрежово и комуникационно оборудване TP-LINK обави важно разширение на услугите си за техническа поддръжка, което идва с откриването на телефонна линия и чат в реално време. Според официалната информация, телефонната линия за консултанска и техническа поддръжка ще бъде на разположение на клиентите на компанията от понеделник до петък, в интервала 10:00-19:30 ч.
Потребителите на TP-LINK оборудване ще могат да се възползват от всякакъв вид техническа помощ, включително подпомагане при инсталирането на рутер, техническа информация за пълната гама продукти и конфигуриране на настройките на безжичната мрежа в дома и офиса. Услугата е достъпна на английски език за клиентите от България, както и за тези от Албания, Босна и Херцеговина, Косово, Сърбия и Македония. Новата услуга е достъпна на телефонен номер: +4 031 1011290, който според компанията е с нормална тарифа, т.е. TP-LINK не начислява допълнителни такси за тази услуга.
Прочетете още: Google Play вече ще дава видео консултации за джаджи?
Заедно със стартирането на телефонната линия, TP-LINK въвежда и нов дигитален комуникационен канал под формата на чат в реално време, достъпен на румънската интернет страница на компанията. Чрез тази услуга потребителите на устройства TP-LINK ще имат възможност да разговарят на живо със специалист по мрежови технологии, директно от своя компютър, таблет или смартфон.
С помощта на новите преки комуникационии канали , потребителите ще получават технически съвети и информация свързани с продуктите TP-LINK в реално време. В извънработно време, потребителите могат да използват формуляра за поддръжка: http://www.tp-link.ro/support/contact/ или да изпратят имейл на адрес support.ro@tp-link.com, допълват от компанията.