Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Telerik става Progress в България и отприщва дигиталната трансформация

Обединяването на българската и американската компания минава на нов етап на консолидация, в който стратегията се унифицира в единна бизнес организация и задвижва от нови приоритети – растеж, съобразен с промените, подпомагане на дигиталната трансформация на всякакви бизнес организации и запазване на ангажиментите си към българското общество. Вижте какво още разказаха за плановете си представителите на компанията Progress.

16 май 2016
6016 прочитания
4 одобрения
0 неодобрения

Словосъчетанието българо-американска компания е порядъчно необичайно в описването на съществуващите бизнес организации. Но не защото е неестествено, а по-скоро понеже е рядко срещано. Независимо от това именно това определение като че е най-подходящо, когато говорим за Progress. Да, вече няма Telerik, а Progress Company - отсега нататък компанията Telerik, която се присъедини към глобалната софтуерна компания през декември 2014 г., ще бъде известна като Progress и в България, и глобално.Това разказаха днес на специално събитие за медиите, Джери Рули, главен оперативен директор, Мелиса Пълс, главен маркетинг директор, и Майкъл Бенедикт, главен продуктов директор в Progress, заедно със съоснователите на Telerik – Васил Терзиев и Светозар Георгиев, като оповестиха официално и своите планове за следващите години.

вече няма Telerik, а Progress Company - отсега нататък компанията Telerik, която се присъедини към глобалната софтуерна компания през декември 2014 г., ще бъде известна като Progress и в България, и глобално.

Прочетете още: Progress: 5 тех-тенденции ще променят дигиталния бизнес през 2016-а

Промените и решението на днешните бизнес проблеми

Казано най-просто, обединението на двете компании вече става пълно и се отразява във всеки един аспект – като се започне от новото лого, което виждате по-горе, и се стигне до стратегията, приоритетите и решенията на организацията. Отсега нататък основният фокус в работата на Progress (в България и глобално) ще бъде в това да улеснява процеса на дигитална трансформация за бизнеса от всички видове и размери. С други думи, идеята на обединената компания е да предостави на останалите компании универсално решение, което да им даде възможност да вършат работата си в съвременната дигитална среда, обхващаща интернет, настолни и мобилни приложения, все възможни платформи, облаци и софтуер като услуга.

Конкретната материална реализация на тази идея пък се нарича Progress DigitalFactory - платформа, която помага на компаниите да се възползват от пълния потенциал на дигиталния бизнес. Според разработчиците, DigitalFactory адресира основните предизвикателства пред бизнеса, свързани с дигиталната им трансформация и нивото на ангажираност на техните клиенти, и подпомага комуникацията и колаборацията между екипите, отговарящи за разработката на софтуер, маркетинга и интеграцията.

Става въпрос за облачна платформа от тип софтуер като услуга SaaS, която ще се предлага на абонаментен принцип, разказа пред PC World  Светозар Георгиев. В момента тя се валидира в няколко пилотни проекта в различни организации, а глобално достъпна се очаква да бъде към септември тази година.  Отначало Progress DigitalFactory ще включва три основни решения, които ще бъдат пуснати на пазара през следващите няколко месеца, а през през 2017 г. към платформата ще бъдат добавени и нови функционалности. На първо време решението ще включва DigitalFactory for Sites (решение за управление и скалиране на уебсайтове и дигитални активи, отговарящи на съвременните изисквания за сигурност), DigitalFactory for Engagement (решение, комбиниращо уеб и мобилна среда,  което следи, персонализира и оптимизира цялостното дигитално изживяване на клиента, без значение от средството му за достъп до фирмените активи) и DigitalFactory for Mobile (единна платформа, с която разработчиците могат да създават приложения за iOS, Android и Windows устройства, без да свалят, инсталират или конфигурират софтуер).

Още повече инвестиции

Всички тези промени обаче не значат, че българското общество ще бъде лишено от досегашната ангажираност на компанията. На първо място, онлайн порталът Тelrik.com ще продължи да съществува, да се развива и да дава на разработчиците ресурсите, от които имат нужда, увериха представителите на Progress. Освен това, обединената компания ще продължи да инвестира сериозно в страната и в развитието на кадри за ИТ бранша.  

Като най-големия офис на Progress в глобален мащаб, звеното в София на практика е ключов иновационен център и стратегически двигател за успеха на компанията, раказаха нейните мениждъри. За да побере разрастващия си екип в България, Progress ще си сътрудничи с местна строителна фирма за строежа на нова 9-етажна сграда с 11 500 кв. м обща площ на офисното пространство. Тя ще бъде проектирана за капацитет от над хиляда човека, ще включва модерно вътрешно оформление, технологични решения от последно поколение и ще има сертификат за екостроителство LEED. Строежът започва тази есен, а самата сграда ще трябва да побере разширяващата се дейност на звеното и 10-процентовия ръст на броя на служителите на годишна база. Всъщност в Progress смятат, че към 2020 г. ще имат над 900 служители само у нас, така че през следващите години компанията активно ще търси кадри, квалифицирани както в инженерни специалности, така и такива с бизнес профил, като продуктов мениджмънт например. Компанията очаква също да продължи и разширява също звеното си по дигитален маркетинг - в синхрон с цялостната си стратегия за дигитална трансформация.

Академията не само остава, но и става все по-голяма

Ще продължи развитието и на успешната безплатна образователна инициатива „Академия на Телерик“, увериха още от Progress. Заради успеха си досега инициативата, която предлага обучения по софтуерно инженерство, дигитални технологии и отскоро по дигитален маркетинг, запазва името си и става „Telerik Academy by Progress“. Нещо повече, Progress разширява инвестицията си в „Академията на Телерик“, като до края на годината ще удвои преподавателския екип в София, ще добави нова зала за обучения в столицата, както и нов уебсайт с локализирани обучителни материали за потребители извън България. Учебната програма също ще се разшири с направление по бизнес умения и продължаващите обучения за хора на почти всяка възраст.

4 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Бизнес"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Telerik става Progress в България и отприщва дигиталната трансформация"



    

абонамент за бюлетина