- ICT Media: IDG.bg, PC World, Computerworld, CIO, CFO, Networkworld, Кариерна зона, Събития
- Бизнес: Капитал, Кариери, Регал, Градът.bg, Одит
- Новини: Дневник, Европа
- Развлечение: Бакхус
- In English: Bulgarian ICT Watch
Резултатите от работата на екипите винаги зависят от тяхната способност да работят заедно, координирано и, не на последно място, планирано. Тези възможности са особено важни при управлението на проекти, в които се създава нещо ново и уникално, а с това всъщност е свързана и голяма част от ежедневието на съвременния бизнес. Разбира се, днес има и немалко софтуерни решения, които могат да помогнат доста в изпълнението на тези важни задачи, но в Microsoft изглежда смятат, че още един полезен инструмент не би бил излишен. Затова компанията е създала новото приложение Planner, призвано да помогне на компании и екипи да водят съвместна работа и да следят резултатите от нея.
- Технологиите в класната стая стават тема на конференция за учители
- Времето за безплатен ъпдейт до Windows 10 изтича, напомня Microsoft
- Office 365 вече си има безплатна Open Source алтернатива - Open365
- Събираме най-добрия защитен пакет, без да плащаме и стотинка
- Две допълнителни мерки подобряват защитата на TeamViewer
Според официалната информация, приложението Planner всъщност е среда за управление на проекти, която изглежда се явява пряк конкурент на услугите Asana и Trello. Въпросната програма дава възможност на потребителите да разработват планове за проектите си, да създават групи, да определят задачи, да обновяват данните за състоянието на документацията и да контролират изпълнението на задачите. Всеки от плановете разполага и със собствен работен плот, на който задачите могат да бъдат систематизирани по групи и да се обединяват в категории в зависимост от тяхното състояние и изпълнение. За промяната на статуса или за назначаването на задача е достатъчно тя просто да бъде преместена в друго “стълбче” на работната диаграма.
Прочетете още: Неограничените срещи в облака стават достъпни и за родните потребители
Новото PM приложение Planner съдържа и секция “Моите задачи”, която, както се досещате, съдържа информация за това, което трябва да свърши конкретният потребител на програмата, по всеки от проектите. При съвместната работа над конкретен план пък всеки от потребителите по всяко време може да разбере кой от екипа с какво се занимава.
Приложението Planner е интегрирано и с други бизнес ориентирани продукти на Microsoft, като например OneNote и Outlook. Освен това, Planner може да се използва на всякакви устройства, а работата се синхронизира между тях автоматично, отбелязват още разработчиците. Безспорен плюс на новото приложение за управление на проекти е, че то ще се предлага безплатно като част от облачния офис пакет Office 365 (като под “безплатно” в случая изглежда Microsoft имат предвид, че абонатите на Office 365 няма да плащат допълнително за използването на Planner ). Ето и малко видео: