Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

Биг Брадър във Facebook получава нови възможности за следене

Социалната мрежа Facebook внедрява нови инструменти за проследяване ефективността на рекламите, като ще следи изкъсо географското положение на потребителите.

16 юни 2016
5551 прочитания
1 одобрение
8 неодобрения

Facebook отдавна е доста повече от социална мрежа. Напоследък все повече расте значението на ресурса и като рекламна платформа и, разбира се, именно това я прави печеливша за собствениците й. Точно затова Facebook е особено активна в развитието на своя рекламен бизнес и постоянно предлага все нови и нови решения за ефективен маркетинг на стоки и услуги.

Биг Брадър във Facebook получава нови възможности за следене

От компанията обаче отбелязват, че въпреки изобилието от онлайн реклами и растящата популярност на онлайн магазините, все още около 90% от продажбите се осъществяват в традиционните физически магазини. Затова рекламата би била по-ефективна, ако отчита географското положение на потребителя и му показва, например, карта с най-близките търговски обекти и маршрутите до тях.

Прочетете още: Facebook знае за вас повече от роднините и съпруга ви

Именно това ще предлагат новите разработки на Facebook в рекламната сфера с идеята да бъдат доста по-полезни за рекламодателите. Защото пак на база на географското положение на потребителя, рекламодателите ще могат да проследяват и ефективността на рекламата си. Новия сведения в отчетите на Facebook ще показват дали след рекламата е имало повече посещения в магазина, така че да помагат на компанията да оптимизират тергетинга на своите рекламни кампании и да анализира резултатите.

Биг Брадър във Facebook получава нови възможности за следене

Някои рекламодатели вече са успели да изпробват новите рекламни възможности на Facebook. Френската търговска мрежа E.Leclerc например със скорошна рекламна кампания е успяла да обхване 1,5 млн. потребители, които живеят в радиус от 10 км. от нейните магазини. При това било забелязано, че в 12% от случаите след кликове по рекламите се наблюдава и увеличена посещаемост в магазините на компанията през следващите 7 дни.

Биг Брадър във Facebook получава нови възможности за следене

От Facebook информират, че новите метрики за посещенията в магазините на рекламодателите ще бъдат разгърнати глобално в близките месеци.

1 одобрение
8 неодобрения
Още от рубрика "Интернет"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Биг Брадър във Facebook получава нови възможности за следене"



    

абонамент за бюлетина