Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

AMD обещава по-плавен гейминг с DX12 „пейсмейкър“ за мулти-GPU

Компанията AMD подобрява шансовете за плавни кадри в игрите, като въвежда поддръжка на фрейм пейсинг за мулти-GPU конфигурации под DX12

11 октомври 2016
5671 прочитания
11 одобрения
0 неодобрения

Би било истинско кощунство да имаш мощен компютър с повече от една видеокарта и игрите ти да не вървят добре. И това наистина е рядък сценарий, но все пак може да се случи, особено като се има предвид колко е важна оптимизацията на самата игра, а и на софтуера на самите видеокарти, за този тип конфигурации. Това е и причината AMD и NVIDIA да работят постоянно по подобряването на въпросния софтуер. А за подобно подобрение в това отношение съобщават от компанията AMD, която малко след като пусна най-достъпния досега VR-ready PC  (за $500), раздвижва отново нещата в индустрията с нови оптимизации под DirectX12 с цел отлична производителност в последните AAA игри.

AMD обещава по-плавен гейминг с DX12 „пейсмейкър“ за мулти-GPU

Казано по-точно, AMD вече осигурява поддръжка за т.нар. фрейм пейсинг (frame pacing – съгласуване на кадровата скорост) за DX12 приложения, като с това осигурява възможно най-плавни и технологично усъвършенствани изображения на геймплея за ентусиастите под DX12 и с мулти-GPU (mGPU) конфигурации.

Прочетете още: DX 12 ще позволи NVIDIA и AMD видеокарти да работят в тандем?

Защо това е от значение? При мулти-GPU конфигурациите графичните процесори рендерират редуващи се кадри и изпращат всеки кадър на екрана. Всяко рендериране може да бъде извършено с различна скорост, което дава разлики в кадровата скорост. Когато е налице фрейм пейсинг, кадрите се празпределят равномерно с по-малко различия в скоростите, което позволява плавна картина в игрите и, съответно, повече положителни емоции за геймърите.

mGPU frame pacing

Редица игри в момента се възползват от фрейм пейсинг под DirectX 12, например Total War: Warhammer и Rise of the Tomb Raider. Ако искате да научите повече за mGPU frame pacing технологията, можете да го направите в блога на AMD или от видеоматериала по-долу.

11 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Хардуер"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"AMD обещава по-плавен гейминг с DX12 „пейсмейкър“ за мулти-GPU"



    

абонамент за бюлетина