Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Орбител сваля цените на телефонните си услуги

31 януари 2007
2463 прочитания
0 одобрения
0 неодобрения
От 1 февруари 2007 г. телекомът от ново поколение Орбител въвежда нови, конкурентни цени на всички свои телефонни услуги за бизнеса и домакинствата. Чрез новата тарифа потребителите заплащат средно между 25% и 40% по-малко за телефон спрямо БТК. Понижението на цените адресира най-използваните направления за разговори – към страната и чужбина. «Единствено чрез конкуренция, България може бързо да се придвижва към европейското ниво на телекомуникации като възможност за избор на оператор, разнообразие на услуги, качество и добри цени. Българите го заслужават не по-малко от останалите граждани на европейската общност. Политиката на Орбител е, че потребителите трябва да получават възможно най-доброто на най-добрата цена. Настоящата промяна на телефонната ни тарифа е поредната ни стъпка в тази посока», заяви Николай Горчилов, Изпълнителен директор на Орбител. Телефонните услуги осигуряват между 25% и 40% намаление на месечните сметки на клиентите на Орбител: - Средно 40% спестяване получават клиентите на корпоративната абонатна услуга – пълен заместител на БТК - Средно 25% по-малко плащат средните и малки фирми, и домакинствата Разликата в спестяването за различните потребители на Орбител е пряко следствие от регулативната рамка в телеком сектора в България. Орбител очаква ценовите нива за различните групи потребителите да се балансират с новия Закон за електронни съобщения. През 2006 г. телефонните потребители на Орбител са изговорили над 30 млн. минути. Това е 20% увеличение на разговорите през телекома от ново поколение спрямо 2005 г.
0 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Интернет и мрежи"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Орбител сваля цените на телефонните си услуги"



    

абонамент за бюлетина