Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 531

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 534

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 537

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 540

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 544

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 548

Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /var/www/sites/asen/COMMON/procedures/class.FunctionsCommon.php on line 552

Deprecated: Function split() is deprecated in /var/www/sites/asen/pcw/procedures/class.Add.php on line 367

НР създава глобална онлайн общност за потребителска поддръжка

Компанията представи серия от нови и подобрени програми, целящи да помогнат на потребителите бързо и ефективно да намират техническа поддръжка и отговори на своите въпроси онлайн.

03 декември 2008
8266 прочитания
4 одобрения
0 неодобрения
Новите и подобрени програми отразяват промяната в начина, по който клиентите на НР споделят информация и общуват онлайн, информират от компанията. Тъй като все повече и повече потребители се насочват към онлайн поддръжка, трафикът на сайта НР Customer Care се е увеличил с 18% от януари до октомври 2008 г. в сравнение със същия период на 2007 г.

Формирането на онлайн общност е резултат от инвестициите на НР за предоставяне на надеждна техническа поддръжка на клиентите в цял свят. Вътрешни проучвания на компанията показват, че с пускането на нова инфраструктура за потребителска поддръжка, нови call центрове и програми за обучение, удовлетворението от техническото обслужване на продуктите НР се е подобрило с 30% от октомври 2007 г. до октомври тази година.

Етикети


Подобрените програми на HP включват следните четири елемента:
- Подновен глобален peer-to-peer форум за онлайн поддръжка, който позволява на участниците да се свързват помежду си, за да споделят впечатления и съвети или да търсят отговори на въпроси за собствените си HP продукти. . Той може да бъде персонализиран чрез отбелязване на ключовите съобщения или RSS абонамент за нови постинги по конкретни теми. През следващите няколко месеца към форума ще бъдат добавени и нови компоненти като блогове на изявени IT специалисти, онлайн семинари с модерирани въпроси и отговори, както и wikis, чрез които да се увеличи наличната информация с ново съдържание. Поддръжка по телефон, е-mail и чат в реално време също ще бъдат достъпни, в случай, че потребителите не могат да намерят решение на проблема си. Първоначално форумите са само на английски. През втората половина на 2009 г. те ще бъдат достъпни на френски и испански, а в последствие и на други езици, обещават от компанията.

- Адаптиран и подобрен сайт HP Customer Care, който има за цел да улесни търсенето и свалянето на драйвери и допълнителната информация за продуктите НР. Нововъведенията са достъпни на повече от 22 езика, включително български. Секциите за поддръжка са опростени и модернизирани, за да бъдат максимално лесни за употреба.


- Безплатни онлайн курсове, които ще помагат на потребителите по различни теми - от преминаване към Windows Vistа до основи на фото обработката. По време на обученията е достъпна и секция за съобщения, в която участниците могат да общуват с преподавателите и помежду си.


- Помощни видеоклипове - компанията предлага повече от 45 видео обучения, качени на НР.com и на други сайтове за видео обмен. По-голямата част от първите серии клипове, озаглавени "Опознай компютъра си", се фокусират върху работата с новия HP TouchSmart PC, за който ви съобщихме преди около две седмици. Достъпни са и други клипове със съвети например за свързването на два монитора към един компютър или използване на файлове от дисково устройство. През следващите месеци ще бъде добавено видео и на още много различни теми, твърдят от HP България.

4 одобрения
0 неодобрения
Още от рубрика "Първа помощ"
КОМЕНТАРИ ОТ  
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"НР създава глобална онлайн общност за потребителска поддръжка"



    

абонамент за бюлетина