Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах

Bosch разработва единен AR интерфейс

4768 прочитания

Автомобилната дивизия на Bosch (Auto Parts), която прави всичко: от спирачки до батерии, е едновременно производител и потребител на AR системи, според директора на глобалната техническо-информационна система Юрген Лумера, който отговаря и за иновациите. Лумера работи както с “вътрешните”, така и с “външните” клиенти на компанията. 

Част от работата му се състои в подпомагане на  ИТ отделите да знаят за какво да внимават, като внедряват AR продукт. 
По думите му, команията произвежда повечето от приложенията за сервиз, обучения и производство в автоиндустрията и има между 20 и 30 хил. потребители. 

Заедно с Daimler, Bosch разработиха AR приложение, което показва къде са проблемите в автомобила.

Например, системите за  ранно известяване на катастрофа, разработени за Daimler. Когато автомобил претърпи пътно произшествие, понякога се налага спасителният екип да реже ламарината, за да извади пътниците. Важно е екипът да знае, ако има опасност при рязането на някои части. 
Bosch разработи приложение за смартфони и таблети, което показва отделните части, насложени върху камерата на устройството и обозначава евентуално опасните места. 
Компанията залага много на технологията: “За нас, добавената реалност е интерфейса на бъдещето,” казва Лумера. “На монтьора му трябват само едни AR очила, за да има цялата необходима информация. Често се налага да се прегледат много системи, когато търсите причната за даден проблем – времето за “търсене” може да се скъси. Подобни ситуации има в много индустрии, където поддръжката трябва да диагностицира много системи. Искаме да помогнем в тази насока.”
(15 август 2017)
абонамент за бюлетина